dissabte, 14 de maig del 2011

LA NOVA AVENTURA

Avions! Que graaans! (amb el que m’agraden), Brrrr.... quina passada l’aeroport. Mama, Papa, Eieiei, Brrrr,... No dormo i els altres tampoc. El papa no deix que ningú m’agafi. I qui es queixi que ho faci a la companyia aèria.
I desprès d’unes quantes hores tot és diferent! que maco i que gran, i que net! Emocionant.  Quina rebuda. Amb pancarta i tot. Allí m’esperen tiets i en Martí, acollonant. S’escapen les llàgrimes, però ara sí que son d’emoció, de contents, d’alegria.
I per si eren poques, ara al cotxe m’asseuen en una cadira i lligat, quines coses més rares fan per aquí.
I JA FA UN MES que estem a casa, ESTEM A CASA, a casa nostra. No tenim platja, tenim muntanyes, fa bo però més fred, em vesteixo amb pantalons llargs i jaqueta, i sempre untat d’oli o crema (rellisco). Per les nits em desperto (mai ho havia fet) i crido Eieiei E! Ara dormo sol, i m’agrada la companyia. Tinc una habitació per a mi! (i del papa a també algunes estones, Eieiei E!).
Conec l’avi, al padrí, als besavis, tiets, cosins, amics i molta gent, tothom em vol. Quin fart de jugar i rodar. I conec més gent, moooolta. I nous paisatges, noves costums, nous menjars, i ... Els dies passen feliços sempre descobrint coses noves, passejant, jugant als parcs (m’he retrobat amb antics companys d’aventura), i ja he fet turisme a Fulleda i Cambrils, els pobles on passem les vacances (que?)... El papa m’ha portat al seu cole i he jugat amb moltes noies, i m’han donat el berenar, hi tornaré. Anem a beneir la palma, i creia que servia per escombrar, l’arrossegava pel carrer. 
I “mengem mona”, quin pastís més bo. I com que menjo molt na Montse i en Martí no dubten en convidar-me a menjar més “mona” a casa seva. De cap. Boníssima. Aquí jugo amb en Ceferino (un gos molt maco i que fa que la mama passi esternudant el viatge de retorn cap a casa).
El temps ara passa més ràpid i amb presses molts cops, massa. Fem més coses, però tenim obligacions i no podem fer “ahorita”. És tant diferent, encara no sé que ens agrada més al papa i a mi. La mama ho te més clar. Obligacions dic? aiaiai, a la guarderia! tots els dies, amb mocs verds com a cucs. I  m’agrada i hi vaig content. Faig volar els plats (però menjo molt), agafo les joguines als companys (tot per a mi), ballo molt (faltaria més), si em renyen em faig el despistat (qui, jo?). M’han castigat cara al riu (però si m’agrada moltíssim mirar el riu i cridar: aguaagua).
Tot nou, nou i diferent, tot menys nosaltres, o sí, segur que tampoc som els mateixos, però estem a casa.

4 comentaris:

  1. Per fi descans a casa de veritat, una vida més rutinaria segurament, peró a casa, us desitjo el millor, i espero coneixer en Mario en persona, ben aviat.
    Carme Bonet Torres

    ResponElimina
  2. Benvingut Mario. Ja t'explicaré quatre cosetes del teu papa....
    Anna Miralles Cabré

    ResponElimina
  3. aiiii, per favor la foto de la guarderia!! en Mario sembla que l' hagin arrestat!!!pobrettttt.

    Sento els esternuts de la Maria, però el Simba( alies ceferino, ) també volia conèixer en Marius.

    petonets a tots tres.

    ResponElimina
  4. mariooooooooooooooooooooo mi niño bello cuanta falta me hacen, que lindo estas desde aqui te mando un besoteee te quiero mi negrito lindo muaaa

    ResponElimina