dimarts, 22 de març del 2011

TARDOR. HIVERN. PRIMAVERA.

Hola de nou. Veig que no em feu molt de cas en escriure’m al blog. Ja sé que nosaltres cada cop també escrivim més espaiosament, però... ANIMEU-VOS!

Sí, ja tornem a estar tots junts, marxarem aviat, m’ha vingut a buscar. La mama te estones tristes, T’ESTIMEM. El papa aquests dies està una mica moix, es que no ens signen un paper.
D’Andorra uns amics que m’esperen amb moltes ganes m’han regalat unes sabates esportives, només veure-les he volgut posar-me-les. Gracies, son precioses.
Per aquí ens anem distraient, així els meus amiguets han  vingut a banyar-se a la piscina de l’hotel (recordo les estones amb els meus dos amics, ara ja a Andorra) i em jugat força; amb ells també em fet sortides a Villa Meia (a menjar chicharrones); al Mirador del Norte (un enorme parc, deixat i brut, normal); al Parque Olímpico (mateix comentari). La mama d’un d’ells ens ha convidat a dinar, mengem “niño envuelto”, batata i alubias en dulce (tot boníssim. El papa s’ha comprat un llibre de receptes de cuina dominicanes); també a una barbacoa (potser per celebrar l'entrada de la primavera?), m’agrada el pollastre a la brasa. Aquí els papes van trencar una tubera i desprès d’inundar tota la terrassa van deixar tot el bloc sense aigua (només faltava calar foc comentaven). Vaig jugar i ballar molt amb la meva amigueta. A l'hotel he trobat una nova amiga, l’Ana, de fet fa temps que la conec i quan la veia m’amagava, ara l’hi ric, la saludo, l’agafo de la ma i ballo amb ella.
Amb els papa i la mama hem passejat per el zoològic i m’he fet un fart d’espantar ocells i cridar als animals; també per la Zona Colonial en un dia laborable, hi ha més gent, i hem conegut un barber, m’hi portaran arreglar el cabell (uiuiuiiiii... que la mama és perillosa). Amb unes maraques espanto els coloms, pensar que abans em feien por! I per fi unes botigues com les que agraden a la mama, una galeria comercial plena de marques cares, cinemes i zona de jocs per a mi.
Jo, al fi i al cap soc petitet, continuo fent alguna trapelleria, així he llançat el rotllo de paper al wàter (és normal, hi he tardat força a fer-ho), pa-pao surto dient amb la ma al cap; o un altre dia em poso vestit a la dutxa. Però també soc endreçat i m’agrada llançar els bolquers al cubell de la caca, obrint-lo amb el peu tot aplaudint-me després.
Les trenta una Miss s’han fotografiat amb mi, em quedo amb una.



7 comentaris:

  1. Hola crack,
    Si Mario, ets un crack per que lligues molt, respecte a les trapellereies no t'amoinis per que n'aprendras moltes mes i els papas estaran molt contents quan s'assabentin.
    Aquest papa els aires caribenys l'estan alterant una mica, per que mira que comprar un llibre de cuina!!.
    Au Genar anim que aquest diumenge comença la F-1!!, veus com tot torna a la normalitat, d'aqui quatre dies a casa!!
    Muuuuuuuuuacs.

    ResponElimina
  2. Alsa!!, quina foto mes bonica de la mama amb en Mario, Maria si li fas tants petons el desfaras!!.

    ResponElimina
  3. Home, es que la MamaMaria feia masses dies que no el veia.
    Mario, molt al tanto amb els teus pares, malgrat que siguin papes, a vegades fan coses que no s' han de fer,( mira que inundar una terrassa!! llavors et donc permís per renyar-los una miqueta.
    Bé , sembla que per fí aviat s' acabara l' exili forçat, uiiiiiiiiiiiiiiiii!! quines ganes que tinc de nyefrar i abonyegar al Mario a petons...jaja. Per cert a cada post que surten coses de menjar jo pregunto i ningú contesta: que son chicharrones? i el niño envuelto? Proposo que feu un decàleg gastronòmic amb les seves traduccions corresponents.Eiiiiii!! bona entrada per un post!! o no??
    petons.

    ResponElimina
  4. OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, Oe,oe!!!!!!!!!!

    Ja que no fas un post explicant-ho, Vull celebrar
    l' esdeveniment , que es un pas molt important i desitjat per tornar cap a casa.

    ResponElimina
  5. Per cert, si vols ja et vaig enviant la butifarra que m' imagino que voldreu deixar al funcionariat!!!! ja ,ja ....
    Enga, demà en porto una de molt grossa a SEUR.....

    petons

    ResponElimina
  6. Holaaaaa,
    Es fantastic com despres de tants esforços, aquest marrec ja te el pasaport, ara ja queda molt poc i molt aviat ens podrem reunir tots i aquest episodi nomes sera una anecdota que recordarem amb el temps una mica esbiaxada.
    muuuuuuacs

    ResponElimina
  7. La darrera noticia de la Vostra inminent arribada m'ha emocionat, no se si les meves obligacions amb el meu Païs em permetran venir a recer-vos, pero si no puc malgrat tots els esforços, esperem anar a on sigui un cop esteu una mica descansats i instal.lats, en tenim moltes ganes!!

    ResponElimina