dissabte, 5 de març del 2011

QUINS DIES. DEU N’HI DO.


La veritat és que no fem res de nou aquestes últimes setmanes, però us en faré cinc cèntims, de la mateixa manera que m’agradaria que tots qui llegiu el blog en deixéssiu constància, que sé que sou molts el que ens seguiu poc o molt, amb el nom en tinc prou, no tardareu més de cinc minuts. ANIMEU-VOS!!!
Nosaltres fem piscina, amb salvavides i manguitos, hem anat a la platja amb un gran amic i la seva dona i tres fills, ens reunim amb la seva família i més nens. Amb ells també hem anat al restaurant a sopar (sancocho i pollastre, que bo). Passegem per la zona colonial i carrer s, campus universitaris, la Casa de Espanya (no hi ha casal català), ikea, museus (Hombre dominicano i d’art, sense comentaris), visitem una fàbrica de quadres (quina merda).  Jugo a la terrassa amb el cotxe (quin gran obsequi), a l’habitació amb els coixins. Fins hi tot he viatjat en metro, semblant al que s’entreté el gran amic del papa (ja me’ls ensenyarà). Potser ens cal un canvi ja, enlloro una mica la platja.
Tinc nous amics en la mateixa situació que jo, un nen i una nena, hem jugat, anat a dinar a casa seva i al restaurant, a la piscina. El papa fa relacions amb un cònsol (s’interessa molt per la nostra situació); amb un professor universitari amb qui tenen amistats en comú; amb un dels amos de rom (?) Barceló. Jo el guanyo, tinc trenta aspirants a miss que es volen fotografiar amb mi, altes i maques (diu tothom bavejant més que jo).
Alguna trapelleria també faig, doncs obro el cubell (amb el peu) de la caca i trec els bolquers; aixeco la tapa del wàter per llançar-hi coses (també ho he aconseguit); obro la porta i vull sortir al passadís. L’altre dia em vaig despertar a un quart de set del matí i varem començar la xerinola, el papa s’adormia, però, per la nit em vaig dormir dret i amb el cap sobre el sofà. També empenyo el meu llitet, soc força fort; o me les enginyo per arribar al cable elèctric i estirar la làmpada.
També hi ha hagut noticies bones i dolentes. Hem tornat a la metgessa, i més punxades, i a l’oculista, que es veu que ja em coneixia de quan era petit. Aquí el papa es va enfadar, molt i molt (no amb mi), jo ja m’havia cagat, pixat, dormit, menjar, plorar, córrer, llançar aigua, etc, i ens varem saltar la cua d’espera de consulta (aconseguir un paper és dificilíssim per no dir impossible). Vaig tornar a unes oficines, no les recordo però es veu que ja hi havia estat. El meu últim col·lega ja és a casa, ens hem quedat sols, però ja falta menys per arribar. El papa parlava amb la mama i estava molt trist, jo no ho entenc, en tot cas ell ja us ho explicarà. Dimecres i dijous varem anar a la Catedral a resar.
Avui he conegut a un nen i una nena que fa uns anys van passar per la meva situació. Ja havien parlat amb el papa i l’hi van donar informació (la metgessa, ...), un amic del papa, de La Seu, els va posar en contacte. He rigut molt amb la nena i jugat amb tots.

8 comentaris:

  1. Ànims, qua ara ja s'acosta el moment de tornar cap a casa, que aquí tenim moltíssimes ganes de veure-us i abraçar-vos!
    Un petó.

    ResponElimina
  2. Pues si, animos! Que la cosa se arregla lo antes possible. Llegará a Valls un libro de Alemania para Mario (que seguramente tambien va gustar al los papas). Saludos de Frankfurt con SOL (y frio...), hasta pronto
    Christa

    ResponElimina
  3. uuuuuuii quin nen tant macu!! :) quines vacances te estas donant e genari jejeje et trobem molt a faltar tots, el Tomàs es molt bon professor i ens fa riure...ui si riem hehe pero aquesta semana ja tenim un examen d'ell ... Esperem que el posi fàcil jaja! Un petonàs i acaba-ho de pasar molt bé!!

    ResponElimina
  4. I això del sancocho que carai es??
    UFFFFF trenta miss , quina sort per els ulls del papa, je je.
    m`hauria agrdat veure el papa tant i tant i tant enfadat, jej e, no l'hi he vist mai.
    Venga,venga!!!!Anims que ja estem a 8 de Març.
    Comença a explicar-li al Mario que es aixó de la "mona".....
    Molts i molts petons

    ResponElimina
  5. De tant en tant miro el blog pero soc poc "comentarista", avui m'has picat:, res os envio un peto ben fort a tots tres, amb ganes de fer-los en viu i no telematicament
    Elena, el Manel os envia tambe una abraçada

    ResponElimina
  6. Hola,
    Estic començant a rumiar-me d'adquirir una cadireta pel Bocanegra, per que amb en Mario i el Bocanegra les "Mises" faran cua, Genar ja m'explicaras que es aquesta amistat amb el Barcelo, es bo ampliar els coneixements ja que no tot s'acaba amb el Whiskey Irlandes i el conyac.
    Es fantastic que en Mario s'interesi pel "metro", jo de moment vaig avançant amb el meu tren, pero si no en te prou en Joan Vilasevill sempre esta a punt per promoure-li l'aficio.
    Kissses!!!

    ResponElimina
  7. Boooones, jo diria que ja heu agafat l' inèrcia dominicana.....Mario !!!!!! que els teus papes no publiquen res!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  8. Estic d'acord amb "una impacient", crec que si que s'els hi ha enganxat el ritme caribeny, i a la mama del Mario tambe, per que: "para de fer-li petons al nen petit i al gran" i escriu alguna cosa que volem saber coses despres de retornar del mon gelid, pero ple de gent que Us espera impacients.
    Anims que dissabte a TV-3, ja en parlaven de les eleccions del dia 3, esperem que ja podreu votar!!
    Muuuuuuacs

    ResponElimina