dissabte, 23 d’octubre del 2010

"MARIO"

Hola a tots, des d’aquí intentaré explicar i alhora donar-vos a conèixer en Mario i tots el canvis, experiències i peripècies i qui sap més que aquest "xurumbel" provocarà en la meva vida.No sé si ho farà voluntàriament o no, però estic contentíssim i desitjo que comenci a provocar en mi aquests canvis.
Tinc moltes ganes d’arribar a Santo Domingo per trobar-me davant seu, com reaccionarà al veure un individu més aviat blanc de pell i cabell? I jo, com reaccionaré? Quin misteri i quantes ganes de desllorigar-lo. Es una espera que es fa eterna. Des del passat dia 7, dia en que el vaig veure per primer cop, en fotografia, que ja voldria tenir-lo al meu costat, i encara hauré d’esperar fins l’1 de novembre.

8 comentaris:

  1. Es increible las emociones que suscita la llegada de un hijo. Para cierta gente, vacia de valores les resulta un mundo, pero no es tú caso. Experimentarás, de forma compartida, un nuevo enfoque y el extallido de la felicidad en todas sus vertientes.
    ánimo te mereces lo mejor. Un fraternal abrazo PADRAZO
    El Francisco Moscoso

    ResponElimina
  2. La Meritxell Pascual. En Mario, el meu nou nebot!

    ResponElimina
  3. soc la mama d'en mario i tinc el nen amb els ulls més expressius del món. Sembla com si el conegués de tota la vida, però no puc negar que tinc les meves pors pel dilluns 1 de novembre quan el vegi per primera vegada.
    Maria

    ResponElimina
  4. Sereu uns magnifics pares,i per ajudar-vos una mica, un consell:
    Al cap d'una estona de veure'l i tenir-lo en braços, per mes que l'observeu no us caura de cap raco el manual d'instruccions, "Els nens venen sense manual" i teniu tota la vida per anar-lo escrivint!!
    Anims i endavant, per que en Marius us aportara molta felicitat

    ResponElimina
  5. Roser Funollet Obach quines coses, cosetes i més MÉS WAPETES!!!

    gràcis per compartir-ho amb naltr@s!!!

    petonets de colors!

    ResponElimina
  6. Eii,
    Segurament deu ser debut al meu analfabetisme informatic, pero no se trobar cap noticia nova, ja l'haveu vist? estem impacients per tenir noticies Vostres!!

    ResponElimina
  7. Genar, no se com funciona aixó del blok , en tot cas he intentat enviar-te algus e-mails que no se si heu rebut.
    Per aqui tot OK ,enhorabona per el Mario, sembla molt maco, fins molt aviat.
    Jordi Cerqueda

    ResponElimina