dimecres, 12 de gener del 2011

ANY NOU ... I SERÀ NOU NOU

Nadal sense torrons, Sant Esteve sense canelons, Cap d’Any sense raïm i Reis sense cavalcada, però amb en Mario. Han estat ben diferents. 
El Cadillac es perd i comença la festa, anem a Sopar a casa d’una amiga, els tres ens ho passem molt bé, les cotorres de cap per avall, acabem la festa de nou al Cadillac.
El dies passen passejant, al parc, de compres, a la piscina i tinc mocs que em fan despertar per les nits; així he aconseguit dormir al llit gran, que guai!, cames per aquí braços per allà, cap a sobre i empentes i ..., pobres papes. Em punxen de nou i ara ja ho conec! Em despertaré alguna nit per tornar al llit gran, m’agrada.
A la nit deixem aigua i menjar per els camells (que seran?) i els patges, al matí hi trobo algun regal. Amb els meus dos col·legues celebrem Reis  (aquí el 10.gener) i anem a passejar per la zona colonial i a dinar paella al restaurant “La masia”, és d’un català. Menjo de tot; hamburguesa, fesols, pasta ... tinc més gana, serà...    ... que ja camino força!. I caminant caminant es descobreixen coses ben rares: la tapa del wàter MOSSEGA!
Avui amb els meus tres col·legues i el germà d’un ells hem jugat a la piscina, que divertit ser tants. Quin enrenou! Fem maletes i ajudo a posar-hi les meves coses, demà (avui) tornem a la platja. Que bé! Estem farts de la capital. Anem a Cayo Levantado! (us sona l’anunci de Bacardí, a mi no).

1 comentari:

  1. Uff! quanta informació!!Anem per parts: Amiga, quina amiga? Mario, ja tens una amiga amb cadillac?? nen, ets una "fiera".Tema cotorres, l' amiga te c otorres o son amigues de la teva amiga? .Que tal la paella catalo-dominicana?
    ------------------------------------------------
    Ja,ja quina cara d'espantat i acollonit que fa el mario!!.SI TROBEU EL TIO DE L' Anunci feu un truc que vinc corrents.
    A veure si al levantado podeu fer quelcom mes que a bavaro. petons grossos

    ResponElimina