dissabte, 1 de gener del 2011

LA CAPITAL

El papa ha fet un tió, no sé que és però diuen que caga i no fa pudor, ja m’agrada això de picar.
La vigília de Nadal vaig provar el xupa-xup, no sé. Per Nadal varem anar a Missa, a la Catedral: cantaven fort i malament;  dos senyors vestits de blanc, l’un llegia cridant molt i molt (fins hi tot els papes es van espantar), l’altre semblava que ens renyés, si estàvem força callats. Els “papes” ens passejaven, hi ha un naixement i el rei ros no és ros, és vermell!
El dia de Sant Esteve, amb els meus col·legues, després de passejar per la zona colonial tot empaitant coloms, varem dinar plegats, sense canelons. Mentre els papis prenien cafè nosaltres jugàvem. Qui va tenir la ... idea? Hem acabat tots tres al  jacutzzi de la terrassa de l’hotel Santo Domingo.
No sé si m’agrada més la capital o la platja, aquí hi ha soroll i fum i sempre anem més vestits, no jugo a l’arena ni em banyo ni la gent pregunta (he passat a ser més anònim, aiaiai), però de moment ens quedem aquí uns dies, hem d’arreglar uns papers. Passegem per la ciutat i per alguns parcs i anem a botigues. També hem anat al pediatra i m’ha punxat! No em va agradar massa però té ninots penjats dels sostre i això sí que és divertit.

3 comentaris:

  1. Jajajaja, que bonic que està el Mario en aquesta foto, darrera el xupa-xup! jajajaja

    ResponElimina
  2. No se si ha sigut la platja o els papis, però aquest xic esta molt més llustrós, i tant!!!.
    Esta monisim amb el seu superxupa-xups!!

    Avui es un gran dia !! o vaig errada?

    I ja estem al gener!!

    ResponElimina
  3. Ara que ja heu obert la caixa dels trons (xupaxups) i li han agradat, ja em podre presentar amb una bossa plena de "chuches" i ma a ma en Marius i jo ( i si vol el papa tambe)atipar-nos com a lladres i tenir un bon raco, despres la mama renyara a en Marius i a mi per haver-lo malcriat, jejeje ( no em renyis gaire Maria, pero es que tinc moltes ganes de fer-ho) encara que nomes sigui un sol cop.

    ResponElimina